KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED:
Kus on minu tellimus?
Tellimuse olekut saate jälgida veebilehelt kika.ee kontole sisse logides. Tellimuse olekut näete jaotises „Tellimused“.
Kuidas saan oma saadetist jälgida?
Kui valisite kauba tarne kulleriga või pakiautomaati, saate oma saadetise olekut jälgida hetkest, mil saate KIKA-lt kirja saadetise kullerteenusele üleandmise kohta. Sõnumis on kirjas saadetise ID-number, mille abil saate oma saadetist jälgida.
Kuidas saan tühistada?
Tellimuse tühistamiseks kirjutage e-kiri aadressile klienditeave@kika.ee ja teavitame Teid tühistamisvõimalustest.
Mida pean tegema, kui sain vale toote?
Saatke aadressile klienditeave@kika.ee tellimuse number ning foto saabunud tootest ja toote vöötkoodist. Me vastame Teile ja lahendame olukorra.
Mida teha, kui sain ebakvaliteetse toote?
Saatke aadressile klienditeave@kika.ee tellimuse number ja defektiga toote foto. Vastame Teile niipea, kui oleme kirja kätte saanud.
Millises kaupluses saan toote tagastada?
Tooteid saab tagastada ükskõik millises KIKA füüsilises kaupluses. Erikomplekte (näiteks: 2x12 kg, 6x150 g), millele kehtib allahindlus, KIKA kaupluste kaudu ei saa. Need tuuakse kohale kulleriga või DPD ja Omniva pakiautomaatide kaudu.
Lisateavet leiate aadressilt https://www.kika.ee/teave-kliendi-kohta/tagastamise-reeglid/ .
Millal saan oma tellimuse füüsilisest poest kätte saada?
Tellimusele saate järele tulla alles pärast SMS-sõnumi saamist, mis kinnitab, et tellimus on kättesaamiseks valmis. Tellimusele saate järgi tulla 5 kalendripäeva jooksul alates teate kättesaamise kuupäevast.
Kuidas ma tean, et mu tellimus on järeletulemiseks valmis?
Niipea kui tellimus on järeletulemiseks valmis, saate SMS-sõnumi. Palume mitte tulla poodi ilma teavitust saamata, sest sellisel juhul ei ole tellimus veel valmis.
Kas mul peab tellimuse kättesaamisel kaasas olema dokument?
Kauba kättesaamisel ei nõuta isikut tõendavat dokumenti. Kaubale saab järele tulla mitte ainult tellimuse esitanud ostja, vaid ka teine isik. Tellimuse vastuvõtmisel tuleb märkida ainult tellimuse number ning tellimuse esitaja ees- ja perekonnanimi.
Kas poes saab kauba eest tasuda?
Kaupade eest saate tasuda kaupluses kõikidel tavapärastel viisidel – sularahas või kaardiga.
Kas saan kauba kulleriga tagastada?
Kui soovite tagastada kauba kulleriga või posti teel, palume võtta ühendust telefonil +372 609 0461 või e-posti aadressil klienditeave@kika.ee, märkides ära tellimuse numbri, tagastatavate kaupade loetelu (ja põhjuse) ning kontonumbri, kuhu soovite raha üle kanda. Lisateavet leiate siit: https://www.kika.ee/teave-kliendi-kohta/tagastamise-reeglid/.
Milliseid kaupu ei saa tagastada?
Kaubad, mida ei saa tagastada: ühekordsed/korduskasutatavad mähkmed, ühekordsed/korduskasutatavad lapid, kaitselinad, avatud pakendites toidukaubad, kasutatud tooted. Rohkem infot leiad siit: https://www.kika.ee/teave-kliendi-kohta/tagastamise-reeglid/
Kui kaua aega kulub tagastatud toote eest raha tagasi saamiseks?
Kui tagastate toote kulleriga, tagastatakse raha 5 tööpäeva jooksul alates toote tagastamisest lattu. Kui tagastasite toote poodi, tagastatakse raha 3 tööpäeva jooksul alates toote tagastamisest.
Kust leian kaupluste aadressid ja lahtiolekuajad?
Kaupluste aadressid ja lahtiolekuajad leiate siit: https://www.kika.ee/kaupluste-aadressid/ .
Kust leida poe telefoninumbreid?
Kõikide KIKA kaupluste kontaktandmed, sealhulgas telefoninumbrid, leiate siit: https://www.kika.ee/kaupluste-aadressid/.
Kuidas registreerida aega lemmiklooma juuksurisse?
Aja registreerimiseks võtke ühendust juuksuriga, kelle kontaktandmed leiate siit: https://www.kika.ee/teenused/Loomade%20ilusalong/ .
Kas juuksurisse on vaja eelregistreerida?
Jah, eelregistreerimine on vajalik.
Kuidas lisada kliendikaart oma kontole?
Juhised kliendikaardi kontole lisamiseks leiate siit: https://www.kika.ee/asjakohane/lojaalsuskart/ .